Ne dorim să vă mulțumim și să satisfacem dorințele și nevoile fiecărui client în proporție de 100%. În ciuda eforturilor noastre, înțelegem că uneori este posibil să doriți să returnați sau să schimbați produsele achiziționate de la noi.

Produsele noastre sunt expediate după un control calitativ riguros. În plus, fiecare comandă plasată este confirmată telefonic, iar echipa noastră vă oferă asistență pentru a vă asigura că ați ales produsele potrivite conform comenzii plasate.

  • Care sunt taxele de livrare pentru comenzile din magazinul online venalisa.ro?
    • Taxa de livrare prin curier este de 19 lei și este suportată de client. Pentru comenzi mai mari de 250 lei, transportul este oferit GRATUIT
  • Ce metode de plată sunt acceptate?
    • Metodele de plată acceptate pe site sunt plata cu cardutl, viramentul bancar și ramburs la curier.
  • Cât durează livrarea?
    • Fiecare comandă plasată până în ora 14:00 PM va fi procesată îm aceași zi, iar comenzile după ora 14:00 PM sunt procesate a doua zi lucrătoare
  • Ce se întâmplă cu comanda după plasarea acesteia?
    • Venalisa.ro ia foarte în serios comenzile plasate. Toate comenziile sunt confirmate telefonic iar calitatea produselor este asigurată de brandul internațional Venalisa.

Cu toate acestea, dacă produsul primit nu corespunde așteptărilor dumneavoastră, vă asigurăm că putem efectua schimbul cu un alt articol în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care produsul dorit nu mai este disponibil în stoc, puteți alege un alt articol adecvat sau puteți primi restituirea sumei plătite pentru produsul returnat, în termen de 14 zile de la primirea și verificarea calității returului.

Condițiile schimbului/returului sunt următoarele:

  • Produsul să fie returnat în maxim 14 zile de la primirea coletului, în ambalajul original.
  • Produsul să nu fi fost desigilat.

Cum pot solicita un retur a produselor comandate?

Puteți solicita un retur completând formularul de retur de pe pagina de retur: Solicită Retur

Costul inițial al transportului nu este rambursabil decât în cazul în care produsul primit nu corespunde comenzii dumneavoastră (comandă greșită sau defect al produsului).

Rambursarea fondurilor se va face în maxim 10 zile de la primirea returului, prin transfer bancar, după verificarea calității produsului.

În cazul unui schimb sau retur (din motive nelegate de defectele de fabricație), costul transportului este suportat de către client și va fi achitat curierului. În cazul unui defect de fabricație, costul transportului va fi suportat de către RITSOS COMMERCE GLOBAL S.R.L.

Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales Venalisa.ro!